Gråt aldrig över någon som sårat dig, bara le och säg "tack för chansen att träffa någon som är bättre än du".

Joinar mamma framför tvn och kollar på Harry Potter och halvblodsprinsen. Riktigt jävla bra faktiskt, bästa filmerna, den platsen tar HP. Finns galet många bra filmer men nej, ingen bättre än Harry Potter.

Har varit en bra helg, på fredagen åkte jag till stallet vid nio och red senare lektion vid fem och red igen lektionen efter. Sjukt jobbigt var det att rida två timmar i sträck, men roligt. Sen åkte jag hem till Jonna, vi kollade på film, tjockade oss och snackade. Åkte hem vid nio idag eftersom mamma fyller år. Ut i skogen, ca två timmar, tar med lunch. Sedan hem, laga middag, jag gjorde en chokladcheesecake som blev sjukt maffig men god.
IMORGON ska jag SOVA och sen rida, har ingen aning om när dock, har inte skrivit upp mig så vet inte ens om jag FÅR rida. Jaja... Det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0