If I was your girlfriend, I'd never let you go.



New York 23/4-1/5 2011.

Hej alla fina! Är heelt slut verkligen, åkte till stallet imorse och red ut kl. 10, otroligt mysig uteritt med massa fina. Vi red mest runt i skogen, hoppade litegrann över stockar och så. Rudolf tyckte att det var sjukt kul, han gick med massor av framåtbjudning hela tiden. Tycket det är så roligt att se att han tycker det är kul att komma ut i skogen och gå lektioner där man jobbar med honom och så.
Sen kom vi tillbaka till stallet, och jag gick med Sandra och köpte lite lunch. Mötte Elise i stallet igen och sedan åkte alla hem till sig.
Vet faktiskt inte varför jag är så trött haha, men sov bara fyra timmar inatt, funni. Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, då menar jag typ 21.00 eller något, för skulle kunna somna här och nu och sova i ett år känns det som.
Trots att jag är så trött ska jag ta en liten promenad, kanske fota lite, det är ju så sjukt fint väder! Sedan måste jag fortsätta plugga, det går inte sådär superbra för mig, jag säger hela tiden att jag ska plugga men gör det i typ en timme. Men idag ska jag plugga, måste helt enkelt ha bra betyg på det där kemiprovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0