Läs om ni orkar.

Jag avskyr falska människor. Jag avskyr att bli behandlad som en andrahandskompis. Antingen är man vänner eller inte, det finns inget parti däremellan. Åtminstone inte för mig. Gör det det för er? Nej usch. Bara för att EN kompis sviker kan jag inte riktigt lita på någon annan.

Nej, USCH till dig. Jag tror inte du vet vem du är, men jag ska berätta det för dig. USCHUSCHUSCH. Nu är jag TRÖTT på att vara din andrahandsval. Bara för att hon, hon, hon eller hon inte kan... Åh, okej jag vill inte gå till stan ensam, jaja, jag får väl ringa Emma då. Men NEJ, jag VILL inte följa med dig till stan.

HEJDÅÅ (:

-Jag vet att allt jag skriver typ låter som typ mordhot, men jag måste bara få det ur mig. ANMÄL MIG OM NI VIILL-

Kommentarer
Postat av: jonna

Gillar dina “agroinlägg“, du beskriver så fint så <3 PUZZ FRÅN EN TRETTONÅRIG KILLE MITT I MÅLBROTTET ;*

2012-04-11 @ 00:42:37
URL: http://migjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0