Ni behöver inte tycka om mig, jag är ingen facebookstatus.

Hej på er!
Har haft en grym dag i stallet, först en uteritt som var rätt lugn. Rudolf skötte sig sjukt bra, han hoppade ju till några gånger, men annars kunde man tro att han hade gått typ 5 lektioner innan haha! Sedan kom vi tillbaka till stallet, och jag och Sandra typ sprang runt och gjorde ingenting. Skulle egentligen vara med på femkampen, men hade gjort slut på all energi så det blev inte av haha.

Nu sitter jag och lyssnar på låtar från 70-talet, haha har det i musikläxa, men känner igen typ alla! Trodde jag skulle vara typ helt omedveten om musik som gjordes för 40 år sen, men tydligen inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0