Bil...

Sitter i bilen, fem timmar kvar. JIPPIE. Hur som helst har jag tillgång till blogg.se så uppdatering blir det! Nu ska jag leva i pjäxor med en bruten lilltå i en vecka! Hahaha gick in i en fåtölj igår kväll bra gjort.

Ridningen gick sjukt bra, Macarena var lite stel i början men körde mycket lösgörande så som volter och serpentiner. Fick lite kontakt med Mikaela som jobbar i stallet, hon hade pratat med Anna-Carin. Om jag vill kan jag börja rida Rudolf tre gånger i veckan nu istället för Macarena! Ska tänka lite på hur jag gör med det.

Bebis, kommer sakna...


Kommentarer
Postat av: Jonna

mahahahahha, vare inte du som inte skulle göra några fler blogginlägg ? ;) <3

2012-02-26 @ 16:39:06
URL: http://migjonna.blogg.se/
Postat av: Sandra"

Gud va kul Emma! :D Jag tycker du ska rida Rudolf tis o söndag, o macarena typ fredag.?:) Eller typ Rudolf söndag, maccan andra dagar..eller typ så ;D

2012-02-27 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0