Header kommer ;)

Jao, får lite hjälp, hhaha har HELT glömt detta med bloggning dåra!
Hur som helst, lite annorlunda skoldag idag. Började vid 11 på Nationalmuséet, så fick vi typ någon skrivuppgift, vi skulle välja någon tavla och skriva om den, känner att min beskrivning kanske blev lite väl poetiskt, men men ;) Sen skulle vi välja någon annan tavla och göra en personbeskrivning om den personen som var på tavlan och hitta på en massa och så, jag och en kille i min klass kom fram till att det liknade våran no-lärare xd bara det att han på tavlan hade skägg... Sen åkte vi till något bibliotek så var det någon som hade föredrag om deras hemsida, sjukt tråkigt måste jag få säga... :S Hörs senare !
HHAHAHAHA mobba inte, togs för några dagar sen, jag var typ hög på redbull (första gången ni vet, mobba ännu mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0