Jag heter Emma och jag uppdaterar SÄMST.

What's happening yo?

Har då åkt skidor idag, nyhet, och garvat ihjäl mig. Jag och Mathilda är så otroligt duktiga på att åka skidor, ni skulle bara se! Vi har åkt in i människor, ramlat i liften, ramlat AV liften, kört in under granar, gallskrikit och åkt Sveriges brantaste backe. Åkte och åkte, jag åkte pulka ner...

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig. Har fortfarande såna skuldkänslor att jag mår dåligt för att jag ska byta från Macarena... Men det blir nog bättre ska ni se. Om jag sen har Rudolf kan jag kanske börja tävla lite mer också, han får inte sådan katastrofal damp/panik som Macarena får.

Tror inte jag bloggar mer idag, men vi får se. Imorgon hyr jag bräda och Matte får vara min alldeles egna privata snowboard-lärare så att jag inte kommer hem med 200 brutna ben. Hhaha xd

(Följ Matte och Ebba på Instagram-cselenyi och ebbanylander!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0