Sorry sorry.

Förlåt för galet dålig uppdatering idag. Det ENDA jag har gjort är att handla, hahaha. Har typ gjort slut på 3000-4000 kr bara på en dag... Känner mig en ANING bortskämd... Kom hem för en timma sen från Sickla där jag köpte ett par jeans, ett puder och ett läppstift. Sandra hängde med också ;) Antar att ni vill ha bilder, men orkar inte fota allt plus att dom flesta kanske inte är så intresserade av hur mina skidstavar ser ut... Så ni får bild på jeans, smink och skidbyxor!

Fyfan vad mobbat det känns att ba "Ahmen alla checkar in mina nya skidbrallor!" hhahaha men jaja, here they are. Förresten är jeansen mer blå än dom är på bilden och tack Sandra när du hjälpte mig med min beslutsångest angående sminket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0