Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv.

Hej alla fina och fula!
Har så grymt tråkigt som om ni också har tråkigt kan ni ju läsa det här inlägget, för det kommer bara bli en massa random skit.
Det var någon som undrade var jag får alla mina rubriker ifrån, alla citat. Egentligen vet jag inte, dom bara kommer upp i huvudet haha.
Jaja, nu har jag gjort någon ansiktsmask och ska strax måla naglarna eller något. Längtar galet till imorgon, det kommer bli la kul! Hhaha, en helt normal skoldag, skitkul. Men man tycker bara att skolan är tråkig när man går i den. Testa att vara hemma en vecka, ni kommer bokstavligt längta efter skolan! Det enda jag inte längtar efter är skolmaten... Hoho!
Jjaja, tror inte ni orkar med att läsa deet här så mycket länge till, så ska fixa ett tidsinställt till er som kommer vara lite roligare att läsa än detta.
Nu när vi ändå har ett random inlägg kan vi lika gärna ta en random bild också.

Kommentarer
Postat av: Jonna

SVAAAAR: hahahah jaaajaajaaa, vad ska jag skriva då? "jo nu ska jag..ehmm..ööh..göra en sak som..jag inte vill berätta.." HAHAH ska lätt börja skriva så, fett lööligt jö xd

2012-03-28 @ 19:16:35
URL: http://migjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0