Det kanske var tur att jag föll så djupt, för det var DU som fick min fallskärm att vecklas ut.

Sitter och väntar på att Jonna ska komma ;) ÖKA TAKTEN JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT.
Aja, kom precis hem, försökte ringa lillebrorsan för att fråga om han ville baka, men nejnej, här kör vi skateboard! Diss på hög nivå. Så ringde Jonna, hon är väl förmodligen på väg hit nu HOST? Har ingen aning om vad vi ska göra, men vi kommer väl på nåt ;)
MATTEPROVET: Gick ssåå mycket bättre än förväntat! Eller ja, kanske inte diskussionsdelen, men för övrigt så ;) Men jag är ju inte precis expert på det matematiska språket heller, som resten i min grupp (en person hahah) var.. AJA!
BUBBI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0