Du har funnit dom rätta skorna när du bär världen i dom.

Kom hem från stan för ett tag sen, köpte en plattång och kollade lite på jeans, drog slutsatsen att Gina har hemska jeans-dålig passform, orättvis färg och antingen för korta men samtidigt för stora i midjan eller tvärtom. Nej usch vad tråkig jag är, men jaja tipsar er om att köpa era jeans på typ JC istället för Gina Tricot eller HM om ni inte har lust att köpa värsta märkesjeansen från Acne, Levis eller liknande.

Vet inte hur jag kom in på det här ämnet men nu blev det så haha. Har typ nada koll på mode och vad som är "inne" och "ute" för tillfället. Men jaja alltid roligt att prova skriva om något nytt!

Förresten, alla citat som jan använder i t ex rubriker behöver inte stämma in i MITT liv. Jag använder dom mest för att dom är fina eller betydelsefulla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0