If you can't beat them, join them.

Sjukt fullspäckad och rolig helg med massor av kompisar, så är skönt att vara hemma med familjen nu.

Har galet ont i magen och fryser som in i helvete, så vet inte om jag håller på att bli sjuk. I så fall skiter jag i det, för imorgon är det som vanligt lunchkonsert och Frida ska sjunga :D Plus Julia, Tosca och Smilla, vaffan, det kan man ju inte missa?! Dom kommer äga skiten ur hela skolan asså, älskar er! Själv ska jag sjunga nästa tisdag alltså vecka 13, då jag sjunger Mercy av Duffy. Kommer gå åt skogen men nu ska jag skita i det !
Känner att det här inlägget inte riktigt blev som jag tänkt men skit i det! Haha blev asglad bara helt plötsligt! :D nu ska jag gå in och duscha och sen plugga lite (standard) haha kommer få en skrattattack när som helst jue!!!! HAHAHA okej förlååt jag förstör hela er kväll plus att ni blir livrädda för mig så nu ska jag sluta skriva bara ett ord till. HEJDÅÅÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0