Jag älskar att höra din röst mer än något annat.

Hade en SJUK dag igår, så jävla kul! Jag och Frida åkte typ bara i barnbackarna och gröna backar hahaha men det var ändå sjukt roligt. Bussresan dit var chill, hände inte så mycket, typ alla satt och pratade eller så, bussresan hem... HAHAHAHA ÄLSKAR MIN KLASS. Den sista timmen satt alla längst fram i bussen och sjöng. I och för sig mådde jag otroligt illa eftersom jag är åksjuk, men jaja. Kom hem vid åtta ungefär, åt middag och chillaxade. Nu ska jag strax dra till skolan, slutar vid två, då kanske jag skulle dra och shoppa lite med Lisa. Ni får bilder sen i så fall.

Ipaden laggar så kan inte ladda upp någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0