This is not a drive by.

Ligger i soffan och småkollar på filmen 2012. Har sett den tusen gånger förut, så kan den utan och innan, men den är så sjukt bra gjord så går den på tv kan man ju lika gärna slänga ett öga på den ;) Är fortfarande sjuk så ska vara hemma från skolan imorgon=SOVA. Förhoppningsvis kan jag gå till skolan på tisdag eftersom jag då ska ställa mig på en scen och sjunga Mercy inför hela skolan. Har verkligen ingen lust att göra det på typ fredag!

BION var galet bra, levde verkligen upp till mina förväntningar och räknar med att läsa ut boken imorgon. Svimmade typ i salongen pga syrebrist och om man har 39 graders feber är det inte det roligaste som finns.

Aa nu kommer jag dö av halsont så ni får sova gott eller vad man nu säger haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0