Vad blir bättre av att bete sig såhär?

Nu är jag trött på det här. Bara för att jag inte är "populär" så att säga, ska jag inte behandlas lika som alla andra då? Bara för att jag inte är "snygg", är jag inte lika mycket värd? Börjar bli riktigt irriterad på det här nu. Vad är det med er? Det finns folk i min klass som inte vet vad jag heter. Vi har gått i samma klass i tre år, men jaja, ingen big deal?
Men i stallet. Jag är tydligen HELT OKEJ att vara med tills någon roligare person kommer. HEJDÅ EMMA! Vad fan är det med er? Ska inte jag behandlas som alla andra? Ska inte jag också få ha vänner? Bara för att några andra är LITE mer "populära". Vad är det med er? Ni mår ju antagligen BRA av att trycka ner andra så att ni själva känner er bättre. Är det roligt att kaxa mot någon som är ett år äldre? Bara för att känna sig "cool"? Men det är ju super för er, så kan ni gå till era jävla kompisar och skryta om att ni på er fritid trycker ner 98:or och att dom är är "konstiga och onormala och avundsjuka på MIG". Det låter bra va?!

Usch. Kan ni tala om vad som är fel? På mig, på ER? Är så JÄVLA IRRITERAD på det här nu. Men vet ni vad. Nu räcker det. Nu FAN ska ni få tillbaka, så förstår ni hur det känns. Ni vet nog PRECIS vilka ni är. Hoppas ni mår bra nu, för snart ska jag berätta för er hur JAG mår av alla dessa jävla "trakasserier". Fyfan till detta beteende. Det här går inte ut på att jag är avundsjuk för att jag inte får vara med på era fester och skräckfilmskvällar och skit. Dom grejerna bryr jag mig inte om, tycker bara att det är roligt för mina VÄNNER, att dom får ha en nice kväll. Jag försöker inte sno deras vänner och trycka mig in hos dom.
Ni som vet med er att ni inte har med detta att göra, ta inte åt er.
Det roliga med det här är att det händer varje dag, över hela världen. Men ingen bryr sig.
MAN BEHANDLAR ANDRA SOM MAN SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0