Vågar ni säga vad ni tycker eller?!

Guud blir bara så irriterad på falska människor! Känner mig verkligen lurad ibland. Om man har en vän i skolan t ex som man glidit ifrån litegrann och försöker komma tillbaka till eller vad man ska säga. Den personen är "med på det"-och sen börjar den trycka sig in hos en annan? Asso whuuut? Bestäm dig? Jag menar inte att man bara får ha en kompis, nejnej. Menar bara att det kanske är lite dumt att om man liksom håller på att bli bra vänner igen så börjar personen fjäska för en annan som man själv umgås med mest typ? Nej usch, big nono.
Känner att jag glidit ifrån några i både skolan och stallet som jag förut stog rätt nära. Några av dom är bara falska. Man märker att dom inte gillar mig för den jag är, att dom egentligen inte tycker om mig. Sen finns det någon 'modig' person som verkligen vågar visa på ett schysst sätt att "nej jag tycker inte vi ska umgås så mycket längre" TACK SÅ MYCKET! Avskyr alla dessa som vill vara snälla och bara sticker från en eller blir dryga. Är det inte bättre att bara säga: "Jag vill inte umgås så mycket med dig längre eftersom" lalala. NEJ USCH HEJDÅÅ TILL ER SOM ÄR FEGA OCH BLABLA

Hhaha ingen bryr sig typ men var bara tvungen att skriva. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0